Obsługa na pokładzie samolotu pierwsza klasa! Uśmiech i zaangażowanie obsługi na najwyższym poziomie, dodatkowo piloci również w trakcie lotu nawiązują kontakt z pasażerami informując o przebiegu lotu, co zapewnia poczucie komfortu i bezpieczeństwa.
Obsługa w porządku, czas oczekiwania ok, natomiast zastrzeżenie co do menu, gdzie w dni świąteczne znajdują się posiłki, których nie można otrzymać ze względu na zamkniętą ''wyspę'' czyli stoisko Hammurabi na dole galerii. Informacja, że nie można dostać np. gofra udzielana jest dopiero w momencie składania zamowienia, a uważam, że odpowiednia adnotacja powinna znaleźć się w karcie menu.
Wszystko w porządku. Mała niespodzianka przy kasie, kiedy okazauje się, że pobierana jest opłata za ręczniki wykorzystywane w saunie, co w większoci saun jest bezpłatne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.