W ostatnim czasie, często odwiedzam hipermarket Kaufland w Andrychowie. Uważam, że obsługa jest kompetentna i zna się na rzeczy. Kiedy pytam, gdzie znajduje się dany produkt, nie ma problemu aby jedna z osób pokazała lub zaprowadziła mnie do danego stoiska. Przy kasie zwykle nie ma kolejek a jeżeli zbierze się więcej osób zaraz przybiega kolejna kasjerka. Jedynie moim zastrzeżeniem jest to, że zdarza się, że na dziale warzyw są braki. Zdarzyło mi się także znaleźć zepsuty owoc. Co do reszty nie mam żadnych zastrzeżeń.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Andrychowie.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Panią uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.