Kilka dni temu wraz z mężem zadzwoniliśmy na infolinię Cyfrowego Polsatu. Ogólnie chcieliśmy zrezygnować z usługi. Dzwoniąc kilka miesięcy temu konsultantka poinformowała nas, że aby zakończyć współpracę, to na miesiąc przed wygaśnięciem umowy należy wysłać pisemną rezygnację. Odczekaliśmy i na miesiąc przed wygaśnięciem umowy zgodnie z tym jak nas poinformowano wysłaliśmy rezygnację. Minął dzień, w którym umowa miała się zakończyć oczywiście wraz z odbiorem telewizji satelitarnej. Jednak telewizja nadal działała. Zdziwieni tym faktem zadzwoniliśmy ponownie na infolinię. Okazało się, że aby rozstać się z Polsatem trzeba było wysłać rezygnację na trzy miesiące przed końcem umowy. Co gorsza Polsat bez naszej wiedzy i zgody sam przedłużył umowę na dwa miesiące zwiększając abonament o 10zł. Zdenerwowani faktem, próbowaliśmy się dowiedzieć na infolinii, dlaczego konsultanci wprowadzają w błąd klienta. Oczywiście nic nie wskóraliśmy. Jak to jest, że ludzie, którzy powinni udzielać rzetelnych informacji wprowadzają klientów w błąd? może jest to celowe, aby jak najdłużej zatrzymać klienta? Fatalna obsługa pod względem wiedzy przekazywanej klientom. Mam nadzieję, że po odczekaniu tych dwóch miesięcy, w czasie których MUSIMY korzystać z usług telewizji, uda nam się wreszcie zakończyć współpracę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.