Po wejściu do sklepu ekspedientka przywitała mnie miłym uśmiechem. Towar na półkach był ułożony, dzięki temu łatwiej jest mi znaleźć wybraną rzecz w moim rozmiarze. wybrałam sobie dwie spódnice do przymiarki. Jedna z Pań zaproponowała mi pomoc w obsłudze i wskazała, gdzie jest przymierzalnia. Po wyborze jednej ze spódnic udałam się do kasy. Pani zaproponowała mi do spódnic pasek, który był w promocji, oraz poprosiła o wypełnienie ankiety, która miała na celu informować klienta o promocjach w sklepie CROPP.
Ekspedientka z działu tekstylia zapytała mnie czy może w czymś pomóc. Poszukiwałam kurtki narciarskiej, jednak nie było mojego rozmiaru. Pani Ania zaproponowała mi podobny model, o tych samych parametrach, który kupiłam. Była bardzo sympatyczna. Spytała czy może jeszcze w czymś pomóc, poleciła zakupy w innych działach. Po przyjściu do kasy, kasjerka Dorota przywitała mnie z uśmiechem na twarzy, zaproponowała produkt, który jest w promocji oraz podała reklamówkę z zakupami. Na koniec powiedziała "do widzenia, miłego dnia życzę". NA kasie stała również Klaudia, która obsługiwała klientów. Ogólne wrażenie bardzo dobre.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.