Opinie użytkownika (2)

Nie polecam. Byłam...
Nie polecam. Byłam klientka tej firmy przez 5 lat. Gdy rezygnowalam z ich usług, Pani w salonie w żaden sposób nie próbowała mnie namówić na przemyślenie mojej decyzji i pozostanie z Orange. Jedyne co zaproponowała to nowy abonament na telewizję.

Joanna_1418

22.09.2019

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie internetowym Merlin.pl oceniam jako bardzo dobrą. Produkty dostarczane są do klienta w ustalonym czasie,sposób zapłaty klient wybiera sam od płatności przy odbiorze, poprzez przelew bankowy do kart kredytowych.W przypadku jakichkolwiek niejasności i pytań można skontaktować się z Biurem Obsługi, gdzie czeka na nas mila i fachowa obsługa.

Joanna_1418

16.06.2010

merlin.pl

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi