Bank bardzo przyjazny Klientowi, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Najważniejsze obserwacje to brak kolejek do kas, brak kolejek przy zawieraniu umów. Fachowa i bardzo miła obsługa. Szybko i fachowo doradzają. Bank minimalizuje dokumentację, wszystko odbywa się na ekranach dotykowych (wpłaty, wypłaty, podpisywanie umów)przez co nie marnujemy papieru.
Ze względu na dość późną godzinę robienia zakupów były czynne tylko 2 kasy, co utrudniało szybkość obsługi. Zaś co do jakości obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Oferta ograniczona za względu na późną porę zakupów tzn stoiska z serami i wędlinami oraz mięsem zamknięte. Personel z przyjemnością pokierował mnie po działach gdy miałam problem ze znalezieniem konkretnych produktów. W dziale Nabiał nie znalazłam przeterminowanych produktów. Wszystkie produkty których kończyła się data ważności były przecenione odpowiednio wcześniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.