B. długi czas oczekiwania na wejście do restauracji - kolejka potencjalnych klientów na ulicy przed wejściem do lokalu właściwie niezależnie od pory dnia. Długi czas oczekiwania (ok. 1/2 godz.) na zamówione dania. Brak systemu rezerwacji miejsc. Potrawy oparte na standardowym, kwadratowym naleśniku. Przeciętne walory smakowe. Porcje 2 razy za duże - nie do przejedzenia. Ceny przystępne, ale wcale nie rewelacyjne w stosunku do konkurencji.
Trudno uzyskać szybką informację o lokalizacji poszukiwanego produktu / regału (pracownicy wykładający towar zwykle nieuchwytni, niektórzy są głuchoniemi). Kasy samoobsługowe często zablokowane, a pracownice za nie odpowiedzialne z reguły zajęte bieżącą obsługą klientów na sąsiadującym stoisku alkoholowym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.