W będzińskim Banku Millenium po raz kolejny zostałem bardzo profesjonalnie obsłużony. Narzekać na wygląd placówki nie mogę. Obsługa miło mnie zaskoczyła, mimo porządków w papierach załatwienie sprawy przebiegło błyskawicznie. Pani w kasie jak zawsze uśmiechnięta i bardzo dobrze zorganizowana. To czego nie wiedziałem, przedstawiła bardzo zrozumiale i od razu wiedziałem w czym tkwił problem. Pomogła i podziękowała za skorzystanie.
W tym miejscu nie spotkałem się jeszcze z taką obsługą... Z daleka obsługująca mnie pani wyglądała przyjaźnie. Po podejściu do okienka, nie zapytała w czym może mi pomóc, pierwszy musiałem się ja odezwać. W czasie wykonywania operacji nie uśmiechała się, po zakończeniu wszystkiego nie zapytała czy w czymś jeszcze może pomóc, nie zaoferowała niczego dodatkowego, nie zasugerowała nic. W innych placówkach jest miło i przyjaźnie, w Silesii City Center niestety nie.
Jak na razie obsługa w tym sklepie jest zadowalająca i przyjazna dla klientów. Jedynym mankamentem jest to, że na cały sklep jest mało zatrudnionych osób i na dziale mięsnym i serowym trzeba czasami poczekać trochę na sprzedawcę, bo akurat w danym momencie osoba jest zajęta np. układaniem towaru na magazynie. Poza tym nie narzekam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.