Opinie użytkownika (1)

Wszystko to co...
Wszystko to co napisali moi przedmówcy to prawda. Kupiłem nowiutką lodówkę bek(ł)o w sklepie internetowym EuroAGDrtv. Po roku użytkowania lodówka sama z siebie zaczęła wydawać bardzo wysoki i nieprzyjemy dźwięk który słychać aż w drugim pokoju (a potrzebuję ciszy bo pracuję zdalnie). Zgłosiłem reklamację online przez stronę euroAGD. Reklamacja została przekazana do tej pseudo firmy bek(ł)o która zaczęła kombinować i robić wszystko by tej gwarancji nie zrealizować. Najpierw poprzez sms skontaktował się ze mną ich serwisant który mi narzucił datę wizyty w ogóle bez pytania się mnie czy mi taka data i godzina odpowiada. Potem było już tylko gorzej - proszę sobie wyobrazić, że kazali mi przedstawić PARAGON(!!!) na potwierdzenie zakupu. Kiedy wytłumaczyłem im, że kupując online nie dostaje się paragonu odmówili mi serwisu. Tłumaczyłem, że to nie lata 90 i przy zakupach online nikt paragonu nie wystawia (są inne sposoby na potwierdzenie transakcji) jednak te postkomuchy nie zamierzały mnie słuchać. Sprawa jest wyjaśniana z EURO AGD RVT. W przypadku braku rozwiązania sprawa leci do sądu. Te żałosne pseudo-korporacje jak bek(ł)o nagminnie łamią prawo RP oraz konsumenta. Czasnz tym skończyć. To nie my jesteśmy dla nich tylko oni dla nas. Proszę wszystkich czytających o powstrzymanie się od kupowania ich produktów.

JakubAntczak_Yopm

07.11.2024

BEKO

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi