Dzisiaj około południa weszłam do sklepu w celu kupienia peleryny przeciwdeszczowej dla dziecka. Peleryny wisiały zaraz przy wejściu. Ponieważ na metce nie widziałam rozmiaru (maleńkie literki! i nie byłam w stanie przeczytać czegokolwiek) zapytałam pana sprzedawcę, który przechodził obok: Jaki to rozmiar? Pan sprzedawca spojrzał na mnie jak na kosmitkę i odpowiedział: Taki jak widać. Odłożyłam więc rzeczoną pelerynkę i wyszłam bardzo zdegustowana. Upłynie bardzo dużo czasu zanim tam znów wejdę!
Będąc przy okazji w Iłowej wstąpiłam do sklepu "dino". Wielka tablica informująca o promocji zaciekawiła mnie i zachęciła do wejścia do sklepu. W promocji miały być nektarynki po 2,99zł / kg - tak przynajmniej informowała ogromna tablica tuż przy drodze. Po wejściu do sklepu okazało się, że po nektarynkach pozostały puste skrzynki i naklejona na nich cena. Bardzo się zawiodłam ponieważ myślałam, że będąc w miarę wcześnie (godzina 11 rano) kupię sobie te nektarynki. Przy poprzedniej bytności kilka dni wcześniej miało być w promocji piwo Carlsberg w puszkach po 2,19zł. Niestety byłam po południu (około godziny 15) nie było już promocyjnego piwa. Stąd moje płonne nadzieję, że w dniu dzisiejszym, będąc w miarę wcześnie uda mi się kupić promocyjne nektarynki.
Sądząc z tych dwóch moich obserwacji przypuszczam, że promocja jest, ale na bardzo, bardzo małą ilość towaru co następnym razem napewno wezmę pod uwagę i nie uwierzę w promocję na tablicy reklamowej. Co za tym idzie pewno długo mnie tam nie zobaczą, bo nie lubię kogoś kto udaje, że sprzedaje coś w promocji, a tak naprawdę chodzi mu tylko o przyciągnięcie uwagi i klienta do sklepu, bo jak już wejdzie - to napewno coś kupi.
Po raz drugi robiłam zakupy w sklepie internetowym "Kolorowy Motek" z artykułami dziewiarskimi. Sklep oferuje bardzo szeroki asortyment włóczek, kordonków i innych akcesoriów potrzebnych do robótek ręcznych oraz do szycia i haftu. Można tam również kupić czasopisma z wzorami i wykrojami. Wszystko jest załatwiane bez zbędnych formalności. Zamówienie jest potwierdzane e-mailem i zawsze wiadomo na jakim jest etapie. Wysyłka również jest awizowana emailem. W razie jakichkolwiek problemów takich jak na przykład chwilowy brak danego artykułu, pracownik kontaktuje się telefonicznie. Ustala czy czekamy na dany towar , czy decydujemy się na inny. Wszystko miło, fachowo i szybko. I nie ważne czy jest zamawiany jeden motek czy jest to duże zamówienie.
Odbierałam zamówione/zrobione okulary. Obsługa, zresztą nie po raz pierwszy, zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Miło, sympatycznie i przede wszystkim bardzo profesjonalnie. Pan, który wydawał mi okulary dopasował mi oprawki żeby mi nie opadały o czym ja wogóle nie pomyślałam (wydawało mi się, że są dobre). Zresztą przy przyjmowaniu zamówienia pani, która mnie obsługiwała również była bardzo miła, pomocna i bardzo profesjonalna. Pomogła wybrać oprawki, doradziła. Wszystko bardzo miło, spokojnie i profesjonalnie. Przede wszystkim można sobie tutaj dobrać oprawki i szkła na każdą kieszeń - droższe, tańsze i najmodniejsze - jakie kto chce.
Postanowiłam ponownie zrobić zakupy w carrefour i skorzystać z oferty "Kostki rosołowe Knorr" w zestawie z nożem. Niestety nigdzie nie były wystawione opakowania z promocyjnym towarem. Po długich poszukiwaniach znalazłam półkę na której również powinny się znaleźć promocyjne towary, ale oczywiście ich tam nie było. Obsługi w tym sklepie prawie wogóle nie można znaleźć na sklepie, a jeśli już jest ktoś z obsługi jest to zwykle obsługa z innego działu i nie bardzo się orientuje co, gdzie i dlaczego na tym akurat dziale o który pytamy nie ma. Jedynie obsługa "za ladami" jest obecna.
Będąc na zakupach postanowiłam skorzystać z promocji i kupić mężowi spodnie. Zostały przecenione i z około 34zł przeceniono je na 15,-zł. Przynajmniej taka była cena naklejona na metce z przekreśloną poprzednią ceną. Niestety przy kasie okazało się, że spodnie kosztują nie 15zł a 25zł. Powiedziałabym, że duża różnica. Pan kasjer nie potrafił wyjaśnić dlaczego jest taka różnica. Nie mógł tez wpisać innej ceny ponieważ cena jest wpisywana systemowo po wczytaniu kodu towaru. Zrezygnowałam z zakupu. Jeśli chodzi o mnie to jeśli na metce jest naklejona cena to tyle powinno być wpisane w system i tyle powinnam zapłacić.
W dniu dzisiejszym będąc na zakupach postanowiłam skorzystać z oferty carrefour-a i kupić mięso na obiad. Niestety już w drugim dniu promocji karkówki nie ma. W gazetce promocyjnej na pierwszej stronie, na bilbordach przy trasie dojazdowej do carrefour-a, w internecie na stronie carrefour jest: "karkówka bez kości za 9,98zł", niestety towar ten jest niedostępny i nie wiadomo czy jeszcze wogóle będzie. Na stoisku mięsnym jest karkówka z kością, ale po około 15zł za kilogram.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.