Opinie użytkownika (3)

Po 5 minutach...
Po 5 minutach stania w kolejce i awarii terminala lub błędu obsługi nie wiem nie widziałem co jest napisane na terminalu,lecz drugi pracownik sobie z nim poradził . Dowiedziałem się , nie ma kluczy do naprawy samochodu ,gdzie pod linką holowniczą wystaje opakowanie z tymi kluczami . A praca w niedziele jest chyba wielkim problemem dla sprzedawcy.

Jacek_225

14.04.2010

LOTOS

Placówka

Gdańsk, Elbląska 135

Nie zgadzam się (23)
Przy wędlinach obsługa...
Przy wędlinach obsługa fatalna ,sprzedawca nie ma pojęcia co ma w lodówce ,że o nazwach nie wspomnę .Z wielką łaską podał dwie laski kiełbasy i to wszystko. Przy kasach oczywiście również problemy ,nie dość że pani wyglądała jakby przyszła z zakupów a nie do pracy to nie wie co ma na sklepie .Ochrona pozostawia również dużo do życzenia .

Jacek_225

14.04.2010

Tesco

Placówka

Gdańsk, Cienista 30

Nie zgadzam się (18)
Oprócz prawie miłego...
Oprócz prawie miłego Dzień Dobry nie usłyszałem żadnej rzeczowej odpowiedzi.Podczas rozmowy osoba w informacji wykazywała niechęć do petenta ,oraz totalny brak kompetencji .Nie potrafiła doradzić ,a na dodatek odsyłała na infolinie i na stronę mBanku ,podczas kiedy tylko i wyłącznie tą operacje o którą pytałem była możliwa tylko w oddziale . Druga osoba ,która przyszła po 10 minutach z wielką łaską i tak nie odpowiedział mi na daną kwestię . Na koniec jak zwykle dziękuje bardzo i zapraszam na stronę .Podsumowanie totalny brak pojęcia o wykonywanej pracy .

Jacek_225

14.04.2010

mFinanse

Placówka

Gdańsk, ul. Długa 81/83

Nie zgadzam się (22)
25.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Dziękuję za zamieszczenie opinii na temat naszego banku. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Nie powinna mieć miejsca w banku, w którym kładzie się szczególny nacisk na satysfakcję Klientów. Pana opinia, jest dla nas bardzo niepokojącym sygnałem. Chcę uprzejmie prosić Pana o przesłanie kontaktu do siebie na adres radoslaw.pietka@sprzedaz.mbank.pl, lub o telefon pod numer 58 326 13 00, a ze swojej strony dołożę wszelkich starań aby rozwiązać problem, który był powodem wizyty. Raz jeszcze dziękuję za opinię i oczekuję kontaktu z Pana strony. Wierzę, że uda nam się odzyskać Pana zaufanie. Pozdrawiam Radosław Piętka CF ul. Długa. Gdańsk mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi