Obserwacja moja dotyczy lotu LO 603 Warszawa-Ateny. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obsługi. Był to mój pierwszy lot więc zapytałem pracownika obsługi stojącego przy punkcie informacyjnym na Terminalu 2, o wytłumaczenie "co i jak mam robić". Pracownik ten okazał się bardzo miła osobą, z uśmiechem wytłumaczył wszystko po kolei. Z odprawą nie było najmniejszych problemów. Po przejściu przez bramkę w sklepach bezcłowych zdziwiło mnie niestety to, iż ceny dla podróżujących do Unii Europejskiej są dużo wyższe, niż dla podróżujących po za Unię. W samym samolocie obsługa również bardzo miła i bez zastrzeżeń. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
Poszedłem do sklepu MediaMarkt w celu zakupu myszki. Po wejściu do budynku pewna młoda pani dała mi pusty odcinek papieru i powiedziała "Zapraszam do promocji" - niestety nie wiem czemu to miało służyć, prawdopodobnie na tym papierku powinno coś się znajdować. Rozpocząłem poszukiwania owej myszki - niestety początkowo trudno było znaleźć miejsce z jej szerszym wyborem. Przy jednym stoisku - dwa modele, przy zupełnie innym również ok. 2-3 modele, itd. Po jakimś czasie w końcu udało się znaleźć punkt w którym wybór był szerszy. To co mnie zaskoczyło to wysokie ceny, z resztą nie tylko myszek - ceny czasem większe nawet o 50% niż dostępne takie same modele na allegro. Przy obsłudze kasowej bez zastrzeżeń - neutralna rozmowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.