W czwartek udałam się na zakupy do hipermarketu Kaufland. Niestety wizyta nie przebiegła pomyślnie. Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy to brak wyłożonego towaru na dziale owoce/ warzywa. Idąc dalej zauważyłam że produkty promocyjne typu klapki wskazane w gazetce promocyjnej również nie zostały wystawione do sprzedaży. Ze sklepu wyszłam niezadowolona gdyż niestety nie zrobiłam zaplanowanych zakupów.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Goleniowie.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna, dlatego pragniemy poinformować, iż przekazaliśmy tę informację do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej. Jednocześnie bardzo przepraszamy za opisane niedogodności uniemożliwiające udane zakupy. Mamy nadzieję, iż w przyszłości podobne sytuacje już się nie powtórzą.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.