Opinie użytkownika (1)

Dnia 12 sierpnia...
Dnia 12 sierpnia dokonywałam rejestracji mojego samochodu. Po dokonaniu opłaty w Urzędzie Skarbowym w Nowym Dworze Mazowieckim udałam się do agencji ubezpieczeniowej, którą mijałam po drodze. Chciałam dowiedzeć się ile wyniesie mnie OC samochodu. Wystrój biura stwarzał miła atmosferę, miejsce przestronne, słoneczne i zadbane. Za biurkiem skierowanym wprost wyjściasiedzaił pan, więc podeszłam do niego. Podałam swoje prawo jazdy i OC poprzedniego właściciela wyjasniając od razu z jaką sprawą przyszłam, ale pan widząc, że dodychczasowe ubezpieczenie było z firmy PZU odesłał mnie do pani siedzącej obok. Niestety musiałam poczekać w kolejce i zastanawiałam się dlaczego ten pan mnie nie obsłuszy? Przecież jest właścicielem tej agencji, więc powinien znać każdą prowadzącą przez siebie firmę. Gdy przyszła już kolej na mnie, okazało się, że pani musi wyjść na przerwę na kawę. Pan mnie przeprosił za zachowanie jego współpracownicy. Agentka przyszła za chwilę i profesjonalnie mnie obsłuszyła, wyliczyła nową składkę, wytłumaczyła zasady firmy PZU. Z agencji wyszłam trochę zirytowana, ale i zadowolona. Miejsce czyste, zadbane. Procownicy również, ale wiedza pana zostawia wiele do zastanowienia (nie obsłuszył mnie lecz kazał poczekać w kolejce, co świadczy o jego braku wiedzu na temat firmy PZU), zaś zachowanie pani jest nie profesjonalne (opuszczenia miejsca pracy przy czekającym kliencie). Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły przeprosiny pana, czas samej obsługi (nie licząc czasu spędzonego w kolejce to ok 10 minut z wypisaniem polisy i wniosku oraz z przedstawieniem oferty), wygląd miejsca (okna umyte, podłoga czysta, świeże kwiaty na oknie, czyste zasłony) oraz wygląd pracowników (pani była ubrana elegancko oraz skromnie, miała zadbane dłonie, nienaganną fryzurę, miło zwracała się do klientów. Pan również wyglądał świeżo i schludnie). Przecież to my, klienci jesteżmy najważniejsi.

Iza_8

01.09.2009

PZU

Placówka

Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawska

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi