W sklepie obecne trzy ekspedientki, a mimo to obsługa nieco zbyt powolna, tworzyła się kolejka. Bardzo ubogi asortyment mięsa w ladach chłodniczych, do tego dość nieestetycznie rozmieszczony. Puste pojemniki po mięsie niesprzątnięte. Obsługa nie do końca zorientowana, czy jest dostępny określony asortyment - zapytałam o świeżą słoninę na smalec, ekspedientka odpowiedziała, że jest świeża. Następnie udała się do innej lady i stamtąd odpowiedziała mi, że jednak nie ma. Sklep prowadzi też sprzedaż nabiału, poprosiłam o słodką śmietankę 30%, również nie było. Natomiast ekspedientka, poproszona przeze mnie o wykrojenie czterech kotletów z karkówki, zrobiła to doskonale, kotlety są "uczciwe", grube, sama doradziła mi najładniejszy kawałek mięsa.
Budka z kawą, papierosami i tytoniem. Obsługująca pani rozmawiała przez telefon komórkowy. Kiedy podeszłam do okienka, nie przerwała rozmowy, a powiedziała do mnie: chwileczkę! Po czym rozmawiała dalej, objaśniając komuś, jak ma coś ugotować. Kiedy wskazałam zegarek, podniosła tylko rękę i rozmawiała dalej. Wreszcie zaczęła przepraszać swojego rozmówcę, że musi kończyć, bo klientka czeka. Ale ja już nie chciałam czekać, odwróciłam się i odeszłam. Kawę kupiłam gdzie indziej.
Miałam ze sobą laptopa, do którego chciałam dobrać modem. Pracownik wymienił wszystkie cechy oferowanych modemów, zapytał o miejsce, gdzie komputer będzie używany, aby jakość zasięgu była jak najlepsza. Pomógł dobrać modem (wcale nie najdroższy z dostępnych!) i osobiście zainstalował program w moim laptopie. Internet działa bez zarzutu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.