Jakość potraw jedna z najlepszych przebadanych w sieci, wielkość posiłku też stosunkowo duża. Czas realizacji zamówienia - b.szybko. Personel reaguje na obecność z dzieckiem, pyta czy potrawa ma być jakoś mniej/bardziej wypieczona, czy dla dziecka coś podać.Po zamówieniu klient sam wybiera miejsce, jednak personel nie ma problemu z identyfikacją zamówienia - wszystko odbywa się sprawnie i z kulturą.
Jakość potraw odbiega od tych, które są serwowane w sieciach Sphinx, dot. panierowanych kalafiorków, schoarmy z kurczaka - porcje są mniejsze i niestety za krótko przygotowywane. Napoje z automatów (pepsi) ma wyraźny posmak pleśni. Niestety obsługa nie reaguje na sygnały klienta, że napój nie jest dobry. Kelner tłumaczy, że on nie odpowiada za automat do napojów i nawet nie użyje określenia, że mu przykro, nie przeprasza i np. nie proponuje napoju z lodówki zamiast z automatu. Zamiast tego napój uwzględniony jest w rachunku. Kelner na końcu jakby nigdy nic pyta - czy smakowało. Ponownie nie reaguje na informację, że napój z automatu miał dziwny posmak.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.