Powyższy sklep mieści sie w Biedronce w Chrzanowie. Sa to Zakłady Przemysłu mięsnego JAF z siedzibą w Pilicy. Często robie zakupy w tego typu sklepie, ale usytuowanym w Biedronce w Trzebini i jestem zadowolona asortymentem i cena mięsa i wędlin. jednakże ostatnio robiłam zakupy w Chrzanowie i stałam w kolejce miedzy innymi za kiełbasą popularną, która wisiała a na niej wywieszona cena 6,99zł. Ponadto z boku na dużym plakacie widniała oferta na dany tydzień, gdzie również kiełbasa popularna była w cenie 6,99zł .Po podejściu do kasy zamówiłam 4 laski tej kiełbasy i usłyszałam że jej cena wynosi 8,90zł a ta widniejąca jest już nieaktualna. Zwróciłam grzecznie ekspedientce uwagę, że powinni zdjąć nieaktualna cene gdyż wprowadza ona klientów w błąd. Pani sprzedawczyni puściła to pomimo uszu i obsługiwała mnie dalej. Po zakończeniu na paragonie mam wybite, że kupowałam nie kiełbasę popularną tylko mielonkę w cenie 8,90zł. Kolejny raz zapytałam sprzedawczynię dlaczego mam nabitą mielonkę a nie kiełbasę popularną. Stwierdziła, że przecież jest jedna cena, więc to bez znaczenia co tam widnieje. Nie zamierzam oceniać postępowania motywów ekspedientki, jednakże uważam, że jest to wprowadzanie klientów w błąd. Stałam w kolejce za trzema osobami po dokładnie wybrany towar za konkretna cenę i nie chciałabym na przyszłość stać za 10-ma osobami i na koniec dowiedzieć się że mój wybrany towar kosztuje inną kwotę niz na nim widnieje.
Wybraliśmy się do tej restauracji szukając miłego i spokojnego miejsca w związku z naszą rocznicą. Nie pomyliliśmy się lokal czyściutki, miła spokojna atmosfera , cicha muzyka, czyste stoliki i wygodne krzesła obite kremowa skórą, zapalona świeca. Jedzenia przygotowywane na zamówienia , a więc trzeba trochę poczekać , ale to nie stanowiło problemu. Porcje duże, syte,, ładnie podane, z dekoracją i bardzo smaczne.Ceny adekwatne do jakości.Dodatkowo w trakcie kelner podszedł i zapytał czy życzymy sobie coś jeszcze ,z uprzejmością i sympatią. Ogólne wrażenie z pobytu w tej restauracji bardzo miłe, na pewno warto się tam wybrać i samemu sprawdzić.
Sprawdzałam z córką ofertę laptopów w tym sklepie (miałyśmy już wybrany określony model i orientowałyśmy się w cenie w innych placówkach). Po dość długim oczekiwaniu na sprzedawcę, gdyż był zajęty, Pan stwierdził iż brak u nich wybranego modelu, ale maja inne znacznie lepsze. Stwierdziłyśmy iż szukamy właśnie tego i czy mógłby ewentualnie sprawdzić ile kosztowałby ten laptop u nich i jak długi byłby okres oczekiwania. Po sprawdzeniu okazało się iż wybrany model mogą nam sprowadzić na następny dzień za cenę 2400zł. Powiedziałam grzecznie , że dziękuję ale znalazłam tańsza ofertę i wtedy Pan okazał się bardzo niemiły w stosunku do nas. Twierdził, że to nie prawda, bo oni maja najkorzystniejsze ceny i nawet jak mu powiedziałam, że może sam sprawdzić ofertę carrefour bo tam mają tego laptopa za cenę 2190 zł to dalej okazywał złości twierdząc, że skoro nie jestem zainteresowana zakupem u nich to po co mu zawracam głowę i traci dla mnie bezużytecznie czas. Wyszłyśmy stamtąd ogólnie wzburzone, gdyż nikt z 4 sprzedawców nie zareagował i nie zwrócił mu uwagę, że tak się nie odnosi do klientów. Uważam, że mam prawo poznać oferty wszystkich sklepów, także cenowe i dopiero potem na ich podstawie dokonać zakupów. Pomimo braku zakupu w danym momencie , ale po miłej obsłudze za jakiś czas przy najbliższej okazji wrócę do tego sklepu natomiast po nie miłej obsłudze pozostaje jakiś niedosyt i żal i omijam takie placówki. Przy dzisiejszej konkurencji nie ma problemu z zakupem żadnego towaru, jak nie tu to w innym sklepie. Osobiście ogromnie znaczenie ma dla mnie miła obsługa, uśmiech na twarzy sprzedawcy nawet ważniejsze to jest dla mnie od profesjonalizmu.
Szanowna Pani Iwono.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobni incydent nie miał w przyszłości miejsca.
Bardzo prosimy Panią o informację czy obserwacja dotyczy salonu przy ul. Świętokrzyskiej czy ul. Sądowej?
Do carrefour pojechaliśmy...
Do carrefour pojechaliśmy po laptop , który był w ofercie. Muszę przyznać iż byłam bardzo mile zaskoczona obsługą , sprzedawca poświęcił nam dużo czasu , udzielił fachowych i wyczerpujących odpowiedzi na nasze wątpliwości. tym bardziej fachowo nam doradził gdyż jak twierdził z wykształcenia był informatykiem. Wybranego przez nas modelu już nie było, ale po naszym zapytaniu , czy nie orientuje się jak jest w innych pobliskich placówkach sam przy nas zadzwonił do Katowic i do Jaworzna z zapytaniem o dostępność szukanego przez nas modelu. W ostateczności dokonaliśmy zakupu innego modelu a dodatkowo dostaliśmy mały gratis w formie karty pamięci. Na stoisku z komputerami straciliśmy ok 30min, jednakże wyszliśmy stamtąd usatysfakcjonowani i zadowoleni, dodatkowo zrobiliśmy w tym sklepie wszystkie potrzebne zakupy spożywcze, chemiczne,itp. Na koniec po dokonaniu zakupów w biurze obsługi klienta napisałam swoją pochwałę dla Pana , który nas obsługiwał z pozostawieniem swoich danych i numerem telefonu. Sądziłam, że ktoś się ze mną skontaktuje by zweryfikować te informacje, ale niestety nikt nie zadzwonił, a uważam iż takie osoby powinny być premiowane za fachowa i profesjonalną obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.