Opinie użytkownika (1)

Czystość lokalu: bez zastrzeżeń Wygląd...
Czystość lokalu: bez zastrzeżeń Wygląd surowców: wszystkie składniki kanapek świeże i zachęcające do konsumpcji z wyjątkiem sałaty (znaczne pociemnienie na brzegach). Jakość serwowanych produktów: higiena przygotowywania -personel obsługujący posiadał czystą odzież ochronną, nakrycie głowy oraz rękawiczki zapobiegające zanieczyszczeniu produktu – bez zastrzeżeń dostępność asortymentu - bez zastrzeżeń ilość składników w produkcie- optymalna opakowanie - czyste, mało wygodne wrażenia sensoryczne -kanapka apetyczna z wyglądu, smak gorszy od spodziewanego Jakość obsługi: ilość osób obsługujących-2 osoby, niestety żadna nie stała przy ladzie, tyłem obrócone do klienta, zajęte rozmową sposób powitania oraz pożegnania-bez przywitania, zapytano o zamówienie, po o otrzymaniu zamówienia brak pożegnania, na koniec jedynie życzono „Smacznego” stosunek sprzedawcy do klienta -po podejściu do lady nikt nie wykazał zainteresowania w ogóle nie zwrócono uwagi na fakt, że pojawił się klient czas oczekiwania na obsługę-1,5 min, mimo że nikt inny nie był obsługiwany w tym czasie czas obsługi-od momentu złożenia zamówienia – około 6 min sugeracja powiększenia zamówienia, pytanie o podwójny ser zainteresowanie klientem i jego potrzebami bardzo niskie , na prośbę o wymienienie rodzajów napojów, które można zamówić sprzedawca prosi klienta, żeby „zobaczył sobie w lodówce” , zamówiono małą kanapkę – sprzedawca zaczął robić dużą zamówiono kanapkę z 3 rodzajami wędlin – otrzymano z 2 rodzajami Podsumowanie: Jedzenie dość smaczne. Dużym plusem jest możliwość samodzielnego komponowania składników. Szeroki wybór dodatków. Cena zbyt wygórowana. Obsługa zupełnie nie zainteresowana klientem, aczkolwiek miła i uśmiechnięta, nie do końca przeszkolona (osoba obsługująca miała problem z wymienieniem napojów, które klient ma do wyboru). Brak plakietek identyfikacyjnych.

Iwona_288

05.11.2009

Subway

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska 2 piętrze

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi