Po samodzielnym zatankowaniu paliwa na stacji podeszłam do kasy. Wchodząc do budynku stacji Pani kasjerka czekała na stanowisku obsługi i odpowiedziała na moje powitanie: "dzień dobry"- bez emocji tzn. bez uśmiechu. (Na stacji są dwa stanowiska kasowe jednak często się zdarza, że tylko jedno jest czynne). Przede mną była w kolejce jedna osoba i troszkę to trwało za nim zapłaciłam za paliwo (ok. 4 minuty). Moim zdaniem obsługa stacji jest kompetentna jednak obojętna na klienta np. przywitanie bez żadnego uśmiechu.
Wchodząc do sklepu nikt na mnie nie zwrócił uwagi. Nikt mnie nie przywitał. Jedna z Pań sprzedawczyń wykładała towar na półki z tyłu sklepu a drugiej nie zauważyłam. Chodząc po sklepie zrobiłam zakupy (ok. 2 minuty) a następnie podeszłam do kasy. Przy kasie czekała już na mnie Pani kasjerka, która była schludnie i czysto ubrana (nie miała fartucha na sobie). Zostałam przywitana słowami: "dzień dobry" i uśmiechem. Po wyjęciu towarów z koszyka i skasowaniu ich, zapłaciłam a kasjerka zapytała: "czy jeszcze coś sobie życzę". Odpowiedziałam, że życzę sobie aby mi podała reklamówkę. Na co Pani sięgnęła po zrywkę i położyła na moje zakupy. Zatem sama je sobie spakowałam i skierowałam się do wyjścia. Pani kasjerka odpowiedziała: "do widzenia".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.