Salon obsługi klientów T-Mobile w Gliwicach w CH Forum,udaliśmy się tam, żeby wyjaśnić przedłużający się czas oczekiwania na przeniesienie telefonu do firmy konkurencyjnej. W salonie bardzo długa kolejka,strasznie długi czas oczekiwania na obsługę, nikt nie reaguje na wejście klienta choćby nawiązując kontakt wzrokowy. Podczas obsługi przy stanowisku pracownik ma problem z obsługą systemu, bardzo długo czegoś w nim poszukuje, nie informując Nas - klientów dlaczego obsługa się przedłuża,ostatecznie prosi o pomoc drugiego pracownika, przerywając obsługę o czym również Nas nie informuje. Kiedy w końcu udaje się załatwić Naszą sprawę, odchodząc od stanowiska pracownik nie odpowiada na pożegnanie jak również nie zaprasza Nas do ponownego odwiedzenia salonu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.