Opinie użytkownika (1)

Odwiedziłam ostatnio placówkę...
Odwiedziłam ostatnio placówkę Banku Millennium i mam mieszane odczucia. Z jednej strony miejsce było bardzo jasne, przestronne i przyjazne wizualnie, co wpływało pozytywnie na komfort oczekiwania. Z drugiej jednak – kolejka była dość długa, a pracownicy nie wykazywali większego zainteresowania oczekującymi klientami, co potęgowało wrażenie chaosu i braku organizacji. Na plus oceniam samą rozmowę z doradcą – posiadał wystarczającą wiedzę, by odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące nowej karty kredytowej, a rozwiązanie zaproponowane przez niego było konkretne i satysfakcjonujące. Podsumowując – placówka ma potencjał, ale przydałoby się większe zaangażowanie ze strony obsługi w stosunku do osób oczekujących. Dobra obsługa nie kończy się przecież na samym biurku doradcy.

IrynaKapalka_iwfN

08.04.2025

Bank Millennium

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 74

Nie zgadzam się (0)