Grudzień ok 17Już na wejściu można zauważyć porozrzucane paragony przy kasach, przy jednej z kas rozsypane chrupki. Jest dużo ludzi, ale nie ma kolejek przy kasach, które wszystkie są aktywne, skutecznie przeciwdziałając zatorom i długim oczekiwaniom przy kasach. Na terenie sklepu napotkałam zaniedbania w postaci artykułów leżących poza regałami, na ziemi, porozrzucane żółte karteczki informujące o zniżkach; podłoga jest wyraźnie brudna. W dziale z artykułami dla zwierząt rozsypana karma; w warzywno- owocowym dziale mandarynki i ziemniaki na ziemi. W słodyczach po prawej stronie sklepu stoi duży kosz na śmieci/opakowania- wygląda nieestetycznie i rzuca się w oczy. W dziale wędliniarskim nieznaczna kolejka, liczba osób obsługujących Klientów była odpowiednia. Dział rybno-mięsny, bez zarzutu, wszystko estetycznie i świeżo wyglądające. Miejsce łowienia karpia- mokro, osoba wyławiająca ryby chlapie. Pracowników sklepu można było znaleźć głównie w dziale z prezentami, poza nim już nie bardzo. Drugi zapytany pracownik odpowiada wyczerpująco na moje pytanie odnośnie asortymentu.Obsługa na kasach bez zarzutu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.