Chciałam uzyskać informacji dot. kredytu mieszkaniowego w placówce Eurobanku. Mimo, ze placówka była zadbana i atmosfera przyjazna, to jednak pracownicy nie udzielili mi żadnych informacji. Jeden z pracowników poprosił tylko o moje dane kontaktowe i powiedział, że wyśle zgłoszenie e-mailem do działu obsługi klienta, gdzie ktoś się ze mną skontaktuje i wszystko wyjaśni. Niestety do dnia dzisiejszego żadnego kontaktu nie było.
Kupując sprzęt komputerowy oparty na wybranych podzespołach, sprzedawca dokładnie opisał każdy z nich nie wiedząc, że posiadam wiadomości na ten temat. Nie proponował gotowych zestawów jak to czasami bywa w innych punktach sprzedaży. W sklepiku było czysto, a towar był tak ustawiony aby klient mógł wszystko dokładnie obejrzeć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.