Odbyłam spotkanie z doradcą, ustaliłam pewne szczegóły. Doradca miał sprawdzić informację w banku i za dwa dni mnie poinformować. Minął tydzień i nie ma żadnego odzewu. Tak się nie traktuje klienta w poważnej instytucji.
Byłam klientką T-Mobile od kilku lat, korzystałam zarówno z telefonu jak i z internetu mobilnego. W zeszłym tygodniu udałam się do punktu obsługi celem złożenia rezygnacji z internetu. Pracownik przyjął moją rezygnację bez jednego pytania, bez próby powstrzymania przed rezygnacją. Myślałam, że wieloletniego klienta należy próbować zatrzymać, złożyć mu ofertę. Nic takiego nie nastąpiło. Uważam, że ten sposób traktowania klienta jest daleki od standardów firmy, dlatego uważam że obsługa w tym punkcie jest bardzo słaba.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.