Opinie użytkownika (3)

Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment,

Grzegorz_950

15.07.2016

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_950

15.07.2016

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_950

15.07.2016

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi