obsługa klienta słaba gdyż pracownicy nie mają czasu to zrozumiałe moim zdaniem za mało osób pracuje tzn . jest zatrudnionych za mało pracowników, trzeba trochę poczekać na udzielenie pomocy obsługi klienta z odpowiedniego działu a tak ogólnie oprócz czasu oczekiwania na pomoc wszystko w porządku . ceny przyzwoite, towar wystarczający na potrzeby dużej gamy klientów
Miła obsługa ale nie do końca interesują sie klientem dopiero jak my sami podejdziemy i zapytamy to się starają nam pomóc. Dziewczyny schludnie ubrane nie mam do tego wątpliwości , nie zawsze jednak mają czas nawet gdy my po prosimy o pomoc za dużo mają pracy albo zła jest organizacja pracy w sklepie
Obsługa klienta polega na tak zwanej łasce. Bardzo nie mili , zero dobrego kontaktu z klientem , sprzedać i zapomnieć ze taki klient istniał , czasem stoisz w kolejce a obsługa udaje ze cie nie zauważa, magazyn i miejsce serwisowe również do bani , za wszystko się płaci jak sobie sam nie przypilnujesz co zamówiłeś możesz dostać nie tą rzecz którą masz na fakturce. Jak powstał ten sklep to była na prawdę fajna usługa teraz mam wrażenie że im się po prostu nie chce tam pracować i przyciągać klientów
Konkretna informacja , pomoc przy wyborze zakupu , obserwacja i od razu kontakt z klientem , szczegółowe i informacje dotyczące , podzespołów oraz oprogramowania , zawsze mili, nie ma wyczuwalnej sprzeczności dotyczącej pomocy. Schludnie ubrani , wyspani i wypoczęci a to bardzo ważne w pierwszym kontakcie z klientem , przy rozmowie o innym urządzeniu nawet takim którego nie posiadają w swojej ofercie odpowiadają bardzo konkretnie i również na temat takiego sprzętu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.