Tankowałem dzisiaj na stacji Bp i postanowilem sprawdzić wiedze pracowników z asortymentu jaki posiadaja na sklepie i okazało sie że sprzedawca obsługujacy mnie wiedział wszystko o co go pytalem był bardzo miły i cierpliwy a na koniec zaprosił mnie do ponownego odwiedzenia stacji. Stacja jak to stacje wszystko poukładane według asortymentu. Jedyne co mnie zdziwiło to prawie na kazdym piwie lub napoju krótki termin wazności. Ale ogólnie stacja zrobiła na mnie pozytywny wrażenie, bo juz kiedyś tam byłem i nie było tak różowo.
Po około 15min oglądanie asortymentu nikt z obsługi nie zwrócił na mnie uwagi i nie zaproponował pomocy. Oraz w tym czasie zdażyłem dowiedzieć sie wielu ciekawych aspektów z zycia prywatnego obsługi. Po poproszeniu o pomoc uzyskalem szczegółową i zadawalajaca informacje o interesujacum mnie produkcie. Wiele asortymentu nie posiadało opisu ani ceny. Produkty nie były poukładane wedlug nazw producentów. Czystosc sklepu zadawalajaca.
Szanowny Panie Grzegorzu.
Dziękujemy za Pańskie uwagi.
Możemy zapewnić, iż cały czas pracujemy nad tym, aby usprawnić obsługę Klienta w naszym salonie.
Zapraszamy ponownie!
Personel przyjaznie nastawiony...
Personel przyjaznie nastawiony do pacjentów-życzliwy i kompetentny w swych dzialaniach. Jednakże w pomieszczeniach których przyjmowano pacjentów wymagają solidnego remontu. Sciany brudne z widocznymi sladami zalania z widocznymi peknięciami w niektórych miejscach widoczne uszkodzenia. Podłoge pokrytą linoleum przydało by sie zastapić posadzka, która łatwiej było by utrzymać w czystości. W poczekalni zbyt mało miejsc siedzących dla pacjętów oczekujących na wizyte u lekarza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.