W środę 16.03 okołp godziny 11:20 odwiedziłem sklep „Media Expert” w Nowej Soli. Po wejściu do sklepu skierowałem się do działu z laptopami. Po kilku minutach oglądania towaru, podszedł do mnie doradca klienta (mężczyzna, wiek około 26 lat, średniego wzrostu, schludnie ubrany), przywitał się i zapytał czy może coś doradzić. Odpowiedziałem że jestem zainteresowany zakupem laptopa. Handlowiec zaprezentował mi kilka modeli laptopów, wymieniając ich dane techniczne. Handlowiec używał języka fachowego, przeciętny klient o niskiej znajomości elektroniki miałby problemy ze zrozumieniem treści przekazywanej przez Handlowca. W rozmowie zabrakło języka korzyści oraz informacji dotyczących sprzedaży wiązanej, znalazła się jednak informacja o możliwości zakupu na raty. Sprzedawca utrzymywał kontakt wzrokowy. Po około trzech minutach podziękowałem za informacje i skierowałem się do innego działu oraz do wyjścia. Podsumowując moje wrażenia, nie kupiłbym towaru w tym sklepie, będąc potencjalnym klientem. Informacje techniczne to za mało żeby mnie przekonać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.