Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Była to moja trzecia wizyta w tym salonie, jako, że fryzjerów jest trzech to każdemu dałem szansę i z każdą kolejną wizytą umawiałem się do innej osoby. Jedynie pani Monika jest godna polecenia. Czas obsługi był szybki. Nie zapytano mnie czy wystylizować mi fryzurę, po prostu zostałem obcięty i koniec, mimo wszystko wyszedłem zadowolony.Dużym minusem salonu jest porządek a raczej jego brak oraz znikoma ilość produktów do stylizacji włosów.Sprzątanie stanowiska przed kolejnym klientem polega na niedokładnym zamieceniu włosów z podłogi i strzepaniu ich z maszynki do strzyżenia. Jest to kwestia nad, którą salon powinien popracować. Chętnie dopłacę drugie tyle jeżeli będzie czysto.
Lidl zawsze posiada bogaty asortyment. Kiedy nie mogłem znaleźć danego produktu zapytałem pracownika, który dokładał towar na półkę innego działu, zamiast wskazać mi orientacyjnie gdzie znajdę produkt, zostawił swoje zajęcie i z uśmiechem na twarzy poszedł ze mną wskazując mi to czego szukałem.Na dziale warzywa/owoce nigdzie nie mogłem znaleźć informacji na temat ceny dyni.Wielki minus za kolejki, które sięgały do połowy alejki, 3 otwarte kasy o godzinie 15:00 przy dużej ilości klientów to za mało ale w to chyba choroba Lidla i kwestia przyzwyczajenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.