Opinie użytkownika (4)

Podzielę się opinią...
Podzielę się opinią na temat dramatycznej jakości obsługi w sklepie Real mieszczącym się w Lubinie przy ulicy Jana Pawła II. Jako klient wielu firm działających na rynku spotykam się z różnorodnym standardem obsługi klienta. .Przez ostatnie 9 lat pracowałem w handlu, co nauczyło mnie pokory i szacunku dla pracy sprzedawcy (konsultanta). Placówka ta jest skrajnie nieprzyjemna w moim odczuciu. Widoczny jest brud (zarówno przy wejściu do sklepu jak i przy stanowiskach kasowych oraz taśmach), obojętne podejście do klienta oraz brak informacji o produktach i ich lokalizacji na terenie sklepu. Przy kasach tworzą się kolejki a jednocześnie przełożone kasjerek plotkują w najlepsze na "wyspie" znajdującej się pośrodku kas, zamiast znaleźć rozwiązanie negatywnie postrzeganej przez klienta sytuacji.Na niechlubną uwagę zasługuje Pani z punktu informacje/faktury. Aby nie było wątpliwości jest to Pani w wieku około 35 lat, uczesana w "kitkę" i z charakterystycznym zimnym wyrazem twarzy. Dwukrotnie odmówiła mi obsługi gdy po zakończonych zakupach chciałem wysłać zakład LOTTO na jej stanowisku .Mimo informacji na tabliczce o czasie pracy do 21.15 odmawiała mi obsługi o godzinie 20.40. Pytana o powód powiedziała "JUŻ ZROBIŁAM KASĘ, NIECH PAN SOBIE PÓJDZIE GDZIE INDZIEJ". Zareagowała śmiechem gdy powiedziałem ,że zgłoszę to do kierownika.Swoją postawą zniechęca klientów i buduje negatywny obraz firmy. Zauważalny jest całkowity brak próby dosprzedaży przy kasach , co przy tak dużym ruchu oznacza duże straty dla sieci.

Grzegorz_1246

22.01.2016

Real

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 3

Nie zgadzam się (0)
Oceniam funkcjonowanie stacji...
Oceniam funkcjonowanie stacji na 9 w skali 1-10.Bardzo miła obsługa, sprawnie posługująca się dużą ilością terminali i urządzeń. Przyjemna atmosfera podczas pobytu w tym miejscu. Widać dobrą organizację pracy ( Pani przy kasie która nie ma aktualnie klienta chwyta za miotłę (mopa) i nawet przy tym się uśmiecha.Mimo rozbudowanego standardu obsługi klienta personel umiejętnie wplata muszące się pojawić pytania obowiązkowe nie zrażając przy tym klientów. Z dużym przekonaniem proponowane są produkty będące w danym momencie strategicznymi.

Grzegorz_1246

22.01.2016

BP

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 5

Nie zgadzam się (0)
Oceniam funkcjonowanie stacji...
Oceniam funkcjonowanie stacji na 9 w skali 1-10.Bardzo miła obsługa, sprawnie posługująca się dużą ilością terminali i urządzeń. Przyjemna atmosfera podczas pobytu w tym miejscu. Widać dobrą organizację pracy ( Pani przy kasie która nie ma aktualnie klienta chwyta za miotłę (mopa) i nawet przy tym się uśmiecha. Pracowników spotykam także przypadkiem poza pracą i zawsze mówimy sobie Dzień Dobry. Mimo rozbudowanego standardu obsługi klienta personel umiejętnie wplata muszące się pojawić pytania w rozmowę sprzedażową. Mimo tego ,że inne punkty są bliżej to wybieram tą właśnie stację. Super robota !Pozdrawiam Grzegorz Brzyski

Grzegorz_1246

22.01.2016

BP

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 5

Nie zgadzam się (0)
Witam serdecznie.Podzielę się...
Witam serdecznie.Podzielę się opinią na temat dramatycznej jakości obsługi w sklepie Real mieszczącym się w Lubinie przy ulicy Jana Pawła II. Jako klient wielu firm działających na rynku spotykam się z różnorodnym standardem obsługi klienta. Niestety opinie są skrajne i choć zdarzają się oczywiście te bardzo dobre , to dziś zajmę się skrajnie złą.Przez ostatnie 9 lat pracowałem w handlu, co nauczyło mnie pokory i szacunku dla pracy sprzedawcy (konsultanta). Jestem wyrozumiały ponieważ mi też zdarzały się gorsze dni. Jednakże to będzie skrajnie negatywny przypadek. Przede wszystkim: brud w sklepie , tragicznie prezentujący się pracownicy ( wizualnie ) i ich podejście do klienta ( nie oczekuję cudów , wystarczy zwykłe : proszę ,dziękuję ). Na uwagę szczególnie zasługuje arogancka postawa jednej z Pań ( wiek 35-40 lat, włosy w kitkę , chłodny wyraz twarzy) ! 2 krotnie odmówiła mi np. wysłania lotto na 30 min przed zamknięciem , informując mnie : " Kasę już zrobiłam , NIECH sobie Pan gdzie indziej idzie". Pytam więc dlaczego tak jest skoro widzę tabliczkę (LOTTO CZYNNE DO 21.15) a jest 20.40. Pani odpowiada niewzruszona : " BO TAK" !.Mimo starań Pań kasjerek sklep oceniam na 2 w skali 1-10. Opisana powyżej Pani z punktu IFORMACJA/FAKTURY odgrywa tu dużą , niechlubną rolę.Dziękuję i pozdrawiam Grzegorz Brzyski

Grzegorz_1246

22.01.2016

Real

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 3

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi