Wstąpiłem do placówki PKO w związku z chęcią dowiedzenia się na jakich warunkach można otrzymać u nich kredyt.Zaraz po moim wejściu wstał pracownik banku i zaprosił mnie do swojego stolika. Przedstawił się oraz zapytał w czym może pomóc. (Także pierwsze moje wrażenie było bardzo dobre).Następnie zostały mi zadane konkretne pytania w celu określenia dokładnie o jaki kredyt chciałbym się ubiegać. Jak już odpowiedziałem na wszystkie pytania (pracownik notował odpowiedzi) pracownik banku przedstawił parametry kredytu oraz wskazał korzyści w porównaniu z konkurencją. (Rzeczowa oraz spokojna rozmowa).Na zakończenie naszego spotkania pracownik banku zapytał mnie czy jestem zainteresowany zaproponowanym kredytem, poprosił o kontakt do mnie oraz przekazał mi swoją wizytówkę w celu ponownego kontaktu z jego strony. Dostałem jeszcze ulotki promocyjne oraz zostałem grzecznie pożegnany.W związku z licznymi moimi wizytami w różnych bankach ta wizyta utkwiła mi w głowie ze względu na bardzo profesjonalną obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.