Zadzwonił do mnie konsultant z Netii z informacją że z powodów technicznych zmieniają hasła dostępu do internetu. Uzyskałem szczegółową informację o powodach zmiany hasła i loginu. Operator poinformował mnie że w poniedziałek rano mam zalogować się nowym hasłem, że będą się ze mną kontaktowali w celu sprawdzenia czy internet działa. Poprosiłem przy okazji o sprawdzenie do kiedy trwa moja umowa i mimo że Pan z Netii dzwonił do mnie w zupełnie innej sprawie uzyskałem profesjonalną i pełną odpowiedź. Konsultant zachęcił mnie do skorzystania z nowych promocji i życzył miłego dnia.
Ponieważ sam kiedyś pracowałem na infolinii mbanku oraz multibanku potrafię dobrze ocenić jak powinna wyglądać profesjonalna rozmowa z klientem.Jestem pod dużym wrażeniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.