Zadzwoniłam do korporacji CityTaxi. Ponieważ zostawiłam zakupy w bagażniku jednej z taxówek, ponieważ skorzystałam z taxówki która stała pod sklepem ,nie zadzwoniłam do korporacji aby zamówić przez telefon( co jest kompletnie nie logiczne skoro d sklepem stała taxówka) ,pani dyspozytorka poinformowała mnie że mam nauczkę abym następnym razem zamóiła taxówkę przez telefon.
Obsługa w tym sklepie jest tragiczna. Panie które tam pracują są niesympatyczne .Zauważylam też arogancje w stosunku do klientów, panuje tam bałagan przy obsłudze klienta. Chodzą za klientem po sklepie nie ukrywając tego,klient ma uczucie że coś ukradł a przecież można to zrobić dyskretnie. Ceny są bardzo wysokie.Moja opinia dotyczy też sklepu Społem z art.przemysłowymi na tej samej ulice ekspediętki są bardzo nie miłe z wyjątkiem szczupłej młodej blondynki w okularach.
Jestem bardzo niezadowolona ponieważ ceny na pułkach nie zgadzają się z ceną towaru przy tej cenie. Zdarzyła mi się sytuacja kiedy na półce stały produkty tej samej marki w takim samym opakowani i na całej długośći pułki była jedna cena przy kasie okazało się że cena jednego produktu jest trzy razy wyższa niż ta na półce.Kasjer polecił mi iść do informacji z tym problemem , natomiast pani w informacji niska drona blondynka poinformowała mnie że nie zwróci mi pieniędzy ponieważ musze dokładnie czytać co jet napisane na kartce zawierającej cene. Zostałam potraktowana w bardzo chłodny i obcesowy sposób. Z tego co się dowiedziałam taka sytuacja w Realach zdarza się bardzo często.
Bardzo profesjonalna obsługa. Kiedy tylko weszłam do banku podeszła do mnie młoda dziewczyna wiek około 26 lat szczupła wysoka blondynka uprzejmie spytała czy może mi pomóc , ponieważ byłam z córką zaproponowała że w czasie kiedy będę załatwiała swoje sprawy on zaopiekuje się moim dzieckiem po czym poczęstwała je lizakiem i zaproponowała kolorowanki. Ja wtym czasie udałam się do doradcy kredytowego który udzielił mi wyczerpujących informacji na temat kart kredytowych jakie posiadają w swojej ofercie. Mężczyzna był średniego wzrostu brunetem wiek około 30-35 lat. Wygląd banku schludny i czysty, personel pomocny i serdeczny.
Witam.
Bardzo dziękujemy za wyrażenie pozytywnej opinii na temat naszego Banku. Cieszy nas fakt, iż doceniła Pani fachowość obsługi. Staramy się aby każdy Klient, nawet ten najmłodszy, czuł się w naszych placówkach wyjątkowo. Dodatkowo prowadzimy dla doradców szereg szkoleń produktowych, które podnoszą profesjonalizm obsługi. Mamy nadzieję, iż dalsze korzystanie z usług mBanku, będzie wiązało się z satysfakcją i zadowoleniem.
Pozdrawiam
Magdalena Czerwonka
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.