W ubiegłym roku w październiku kupiłam w firmie Media Expert w Łodzi na ul. Przybyszewskiego,
bezprzewodowy odkurzacz pionowy DREAME R10 Pro
Od pojemnika odkurzacza nie odpina się rura, nie można bezpośrednio podłączyć ssawki do odkurzenia np. kanapy.
Wręcz nie możliwe jest opróżnianie zbiornika z dopiętą długą rurą.
Firma odrzuciła reklamację jako niezasadną mimo, że pracownicy sklepu też nie mogli tej rury odłączyć.
Graniczy to z absurdem, firma nie jest w stanie przyznać się do wadliwego sprzętu i go wymienić.
Pismo wysłane na stronie internetowej do kontaktu z biurem Prezesa też pozostało bez odpowiedzi, czyli to fikcja.
Sprawę skierowałam do Rzecznika Praw Konsumenta, też otrzymali odmowę.
Sprawa jest nadal u Rzecznika i rozważamy wejście na drogę sądową.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.