Opinie użytkownika (1)

Do Sphinxa zdarzało...
Do Sphinxa zdarzało mi się wchodzić w biegu do pracy, ale w Porcie byłam po prostu na zakupach korzystając z faktu, że w tygodniu nie ma tam ludzi i można na spokojnie poszukać tego, po co się przyjechało. Nauczona doświadczeniem, że w tygodniu z powodu braku klientów można trafić na nieświeże jedzenie, wybieram zazwyczaj miejsca które cieszą się powodzeniem non-stop. Sphinx do takich należy. Jakież było moje zdziwienie, gdy większość stolików była po prostu brudna a pan z obsługi przyszedł je umyć dopiero po tym, jak już zdążyłam przy takim brudnym stoliku usiąść. Nie wspomnę o tym, że wymachiwał mi przed nosem papierowym ręcznikiem również nie wyglądającym na pierwszą świeżość. To jednak nie popsuło mi jeszcze wizji tego lokalu. Zamówiłam standardowe danie, czyli wieprzową shoarmę, i tu kolejne rozczarowanie, dostałam mięso drobiowe, którego po prostu nie jadam. Całe danie wyglądało, jakby czekało na konsumenta ciut dłużej, o warzywach które były na talerzu w ogóle nie wspomnę. Miła obsługa nie rekompensuje takich rzeczy. Wisienką na torcie był fakt, że obsługa nie ma w zwyczaju informować klientów o zepsutym terminalu i braku możliwości płacenia kartą. O tym ja również nie zostałam poinformowana. Po prostu więcej się tam nie pojawię i zdecydowanie nie polecam.

Gabriela_88

04.12.2011

Sphinx

Placówka

Łódź, Pabianicka

Nie zgadzam się (3)
28.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji dotyczącej restauracji sieci SPHINX. Wszystkie przesłane opinie Gości są dla nas bardzo cenne, dlatego analizujemy je z uwagą i staramy się wyciągać z nich wnioski. Zapewniamy, że obsługa kelnerska a także jakość dań są dla nas priorytetem. Dlatego też od naszych kucharzy wymagamy by w sposób szczególny przywiązywali dużą wagę do prawidłowego przygotowywania serwowanych dań zgodnie z przyjętymi recepturami oraz z uwzględnieniem procedur opisanych w księdze HACCP, które są bezwzględnie przestrzegane w trosce o bezpieczeństwo i zadowolenie naszych Gości. Jednocześnie pragniemy nadmienić, że kelner powinien zadbać o czystość stolików zgodnie z obowiązującymi standardami w restauracji. Dodatkowo wyjaśniamy, że brak możliwości płatności kartą wynikał z chwilowych problemów technicznych niezależnych od nas - za brak stosownej informacji przepraszamy. Niemniej jednak na podstawie Pani opinii zwrócimy szczególną uwagę w tej właśnie restauracji na poruszone przez Panią kwestie. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi