Do Sphinxa zdarzało mi się wchodzić w biegu do pracy, ale w Porcie byłam po prostu na zakupach korzystając z faktu, że w tygodniu nie ma tam ludzi i można na spokojnie poszukać tego, po co się przyjechało. Nauczona doświadczeniem, że w tygodniu z powodu braku klientów można trafić na nieświeże jedzenie, wybieram zazwyczaj miejsca które cieszą się powodzeniem non-stop. Sphinx do takich należy. Jakież było moje zdziwienie, gdy większość stolików była po prostu brudna a pan z obsługi przyszedł je umyć dopiero po tym, jak już zdążyłam przy takim brudnym stoliku usiąść. Nie wspomnę o tym, że wymachiwał mi przed nosem papierowym ręcznikiem również nie wyglądającym na pierwszą świeżość. To jednak nie popsuło mi jeszcze wizji tego lokalu. Zamówiłam standardowe danie, czyli wieprzową shoarmę, i tu kolejne rozczarowanie, dostałam mięso drobiowe, którego po prostu nie jadam. Całe danie wyglądało, jakby czekało na konsumenta ciut dłużej, o warzywach które były na talerzu w ogóle nie wspomnę. Miła obsługa nie rekompensuje takich rzeczy. Wisienką na torcie był fakt, że obsługa nie ma w zwyczaju informować klientów o zepsutym terminalu i braku możliwości płacenia kartą. O tym ja również nie zostałam poinformowana. Po prostu więcej się tam nie pojawię i zdecydowanie nie polecam.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji dotyczącej restauracji sieci SPHINX. Wszystkie przesłane opinie Gości są dla nas bardzo cenne, dlatego analizujemy je z uwagą i staramy się wyciągać z nich wnioski.
Zapewniamy, że obsługa kelnerska a także jakość dań są dla nas priorytetem. Dlatego też od naszych kucharzy wymagamy by w sposób szczególny przywiązywali dużą wagę do prawidłowego przygotowywania serwowanych dań zgodnie z przyjętymi recepturami oraz z uwzględnieniem procedur opisanych w księdze HACCP, które są bezwzględnie przestrzegane w trosce o bezpieczeństwo i zadowolenie naszych Gości. Jednocześnie pragniemy nadmienić, że kelner powinien zadbać o czystość stolików zgodnie z obowiązującymi standardami w restauracji. Dodatkowo wyjaśniamy, że brak możliwości płatności kartą wynikał z chwilowych problemów technicznych niezależnych od nas - za brak stosownej informacji przepraszamy. Niemniej jednak na podstawie Pani opinii zwrócimy szczególną uwagę w tej właśnie restauracji na poruszone przez Panią kwestie. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.