mały oddział banku na dużym osiedlu mimo to nie ma wiekszej kolejki,dwie osoby do kasy jedna przy okienku klient biznesowy.Obsługa bardzo miła zareagowała na dzien dobry, pani z obsługi( mloda ,długie ciemne włosy) bardzo cierpliwie tłumaczyla zasady logowania sie w internecie, od podstaw i bardzo dokładnie ,bez cienia zniecierpliwienia odpowiadała na moje pytania, wydawała sie bardzo kompetentna na koniec życzyła udanego logowania,pożegnała sie słowami "do widzenia". Obok kasjerka w równie miły sposób obslugiwała petentów, nie obce były tu słowa proszę,dziękuję dzień dobry ,do widzenia. w banku bardzo czysto, jest miejsce dla zmęczonych klientów mozna sobie usiąść i napić sie wody dostępnej dla klientów, ogólne wrażenie bardzo dobre
pierwsze wrażenie bardzo dobre, kawiarnia położona na 22 pietrze Pazimu, piekny widok z okien, po podaniu karty obsługa przestala sie nami interesować ,ok. 15 min trwalo aby ktoś przyjąl zamówienie, w kawiarni nie było wielu klientow,na podłodze obok stolika rozdeptane już resztki jedzenia ,które kelnerka omijała zamiast posprzątać,po następnych 15 realizacja zamówienia ,kelnerzy w tym czasie rozmawiali sobie przy barze,zamówione lody smaczne i estetycznie podane,wino w dobrej temperaturze, herbata gorąca.Obrusy zmieniane po każdym kliencie.Toalety czyste i pachnące
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.