Obserwacja dotyczy działu ze sprzętem AGD oraz punktu obsługi klienta w sklepie Saturn w centrum handlowym Magnolia Park. Byłem mile zaskoczony obsługą personelu oraz możliwością negocjacji ceny przy zakupie nowej lodówki. Udało się obniżyć cenę o 7%. Sprzedawca poświęcił mi prawie tyle uwagi ile oczekiwałem. Jedyny mankament to czas poświęcony na negocjacje. Sprzedawca nie mógł podjąć samodzielnie decyzji i musiał gdzieś dzwonić w tej sprawie. W punkcie obsługi klienta byłem świadkiem jak klientka zwracała pilota do telewizora, gdyż nie pasował do jej modelu. Bez problemów dostała możliwość wymiany na inny, a w przypadku gdyby nie znalazła odpowiedniego, kasa miała zwrócić jej pieniądze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.