Wszedłem do sklepu, zostałem przywitany przez Panie siedzące w punkcie POK i udałem się na dział AGD. Zacząłem rozglądać się za lodówką. W odpowiednim czasie (ok. 2 min) podszedł do mnie sprzedawca o imieniu Łukasz i spytał "Czy szuka Pan czegoś konkretnego?" odpowiedziałem że lodówki z wyświetlaczem i systemem NO FROST. Pan Łukasz zaprezentował mi dwa modele ( LG cena 2200zł oraz Samsung cena 1500zł).Po prezentacji dwóch modeli powiedział "Jeżeli zgodził bym się na zakup modelu LG udzieli mi rabatu w postaci przedłużonej gwarancji za 50 % ceny. Zapytałem na czym polega przedłużenie gwarancji, po czym Pan Łukasz udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na temat tej usługi.Zapytałem się czy można wziąć lodówkę na raty i jakie banki proponuje,odpowiedział "na tą chwile najlepszy jest Sygma bank". Powiedziałem że chce aby policzył mi raty. Sprzedawca zaprowadził mnie do Punktu Obsługi Klienta na stanowisko ratalne i powiedział " koleżanka Panu wszystko policzy'' , przekazując Pani Monice informacje na temat sprzętu,rat oraz przedłużonej gwarancji. Pani Monika wyliczyła raty z oprocentowaniem 1,2 % i poprosiła o dowód osobisty. Stwierdziłem ze rata jest dla mnie za wysoka i podziękowałem. Pani Monika nie próbowała mnie zatrzymać, powiedziałem do widzenia i wyszedłem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.