Opinie użytkownika (1)

Stanowiska obsługi klienta...
Stanowiska obsługi klienta są ulokowane od razu przy drzwiach wejściowych. Natychmiast po moim wejściu pracownik wstał zza biurka, przywitał mnie i zaprosił do siebie. Gestem ręki wskazał miejsce jakie miałam zająć. Pracownik był bardzo uprzejmy, dopytał o cel mojej wizyty i szybko rozpoczął pracę. Słownie informował mnie o każdej rozpoczynanej czynności, dzięki czemu wiedziałam co się w danej chwili dzieje. W trakcie obsługi zadzwonił telefon stacjonarny, pracownik przed odebraniem przeprosił mnie, z rozmowy wynikało, że kontaktował się z nim pracownik z kasy. W oddziale panował ład i porządek, dotyczy to również stanowisk pracy. Po zakończeniu obsługi doradca zaproponował dalszą pomoc, wstał i pożegnał mnie na stojąco. Zaprosił także do kolejnych wizyt. Od stanowiska udałam się do kasy, gdzie trwała obsługa innego klienta. Czas oczekiwania wynosił prawie 10 minut i uważam, że był stanowczo za długi. Sama obsługa miła i kompetentna. Pracownik oferował pomoc, jednak na stanowisku kasowym można dokonywać wszystkich operacji, czynności bankowych co znacznie wydłuża okres oczekiwania dla osób chcących dokonać prostych czynności kasowych - wpłata, wypłata. Było to dodatkowo irytujące, że składanie wniosków odbywało się w kasie, a stanowiska doradcze były wolne. Ogólna ocena oddziału i pracowników bardzo dobra. Jedyna uwaga to system pracy w banku.

Ewelina_838

29.04.2012

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Wały Jagiellońskie, Rajska 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi