Zakupiłam w sklepie Lidl golarkę do ubrania po przyjściu do domu okazało się że nie działa pojechałam ją oddać Pani która mnie obsługiwał oddała mi pieniądze, weszłam na sklep i zakupiłam ponownie taką samą golarkę znowu nie działała. Teraz trafiłam na Pana kierownika powiedziałam mu że proszę o zwrot pieniędzy więcej już nie chce tego produktu. Powiedział mi że nie zwraca się pieniędzy za towar tylko wymienia na nowy. Nie chciał zemną nawet rozmawiać jak mu powiedziałam że parę dni temu pracownik zwrócił mi pieniądze. Powiedział że to nie możliwe a ja nie miałam niestety żadnego dowodu, bo paragon na którym Pani zapisała zwrot pieniędzy został przez nią zabrany.Pan kierownik był tak niegrzeczny że zostawił mnie na sklepie i wrócił do swojego kantorka pozostawiając mnie samej sobie. Nie rozwiązując mojego problemu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.