Minusem sieci KAUFLAND jest mała różnorodność produktów, niestety zdarzają się sytuacje gdzie towar jest niestetycznie poukładany-najbardziej dotyczy to owoców i warzyw, są nieuzupełnione braki. Panuje ogromny bałagan jeśli chodzi o etykiety z cenami-trudno zgadnąć która cena jest do jakiego towaru. Zdarzyło się również tak że nie było ani jednej sztuki produktu który był w gazetce promocyjnej. Jeden z plusów to w miarę szybka obsługa na kasach ale jest to związane zapewne z tym że za oczekiwanie w kolejce powyżej 5 min.klient dostaje 5 zł., chociaż czasami bywają próby zamiany:tzn zamiast 5 zł.to klient otrzymuje np.czekoladę której data ważności niedługo się kończy.
Często również trudno spotkać jakiegoś pracownika aby zapytać go gdzie np.dany produkt można znaleźć.
PZU TO FIRMA KTÓRA NIESTETY ALE MOIM ZDANIEM NIE IDZIE Z DUCHEM CZASU NIE JEST INNOWACYJNA OTWARTA NA KLIENTA, DOSTĘPNA DLA PRZECIĘTNEGO KLIENTA JAK RÓWNIEŻ STANDARDY OBSŁUGI NIE ZMIENIŁY SIĘ W TEJ FIRMIE CHYBA OD CONAJMNIEJ 20 LAT. TZN CENY SWOICH PRODUKTÓW MAJĄ WYSOKIE. JEŚLI CHODZI O OBSŁUGĘ TO RÓWNIEŻ NIE JEST ONA PRZYJAZNA KLIENTOWIE - CZYT. NIEMIŁA I OBURZONA ŻE KTOKOLWIEK RACZYŁ ZAPYTAC O COKOLWIEK.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.