Opinie użytkownika (1)

Moją obserwację przeprowadziłam...
Moją obserwację przeprowadziłam w sklepie Carrefour. Powierzchnia tego sklepu jest nieduża. I dlatego asortyment towarów w tym sklepie jest niewielki. Wchodząc do sklepu moją uwagę przyciągnęły zepsute owoce i warzywa (takie jak : banany, pomarańcze i papryka). Były one popakowane w jednorazowe siatki. Na siatkach tych były naklejone nalepki informujące, że te produkty można kupić za ½ ceny. Według mnie owoce i warzywa te nie nadawały się już do sprzedaży nawet w cenach promocyjnych. W sklepie tym zachowana jest częściowa segregacja produktów. Ponieważ na regałach w dziale, gdzie znajdują się art. chemiczne można znaleźć przypadkowo leżące artykuły spożywcze np. zupę w proszku. Na regałach umieszczone były nieprawidłowe nazwy oraz ceny pod artykułami spożywczymi. Np. pod kremem czekoladowym o wadze 450g znajduje się informacja, że jest to krem czekoladowo-orzechowy o wadze 250g. Zwróciłam uwagę sprzedawcy, dlaczego pod niektórymi produktami znajdują się nieprawidłowe ceny oraz nazwy. Sprzedawca na moją uwagę odpowiedział, że kartki z ceną dotyczą innych produktów, które wcześniej były na tym miejscu. I zostaną usunięte a na ich miejscu będą prawidłowe. Na regałach znajdują się także produkty w uszkodzonych opakowaniach np. czekolada. Natomiast w innej części sklepu, gdzie znajdują się dżemy. Znalazłam jeden dżem wiśniowy, który miał już płynną konsystencję a na jego powierzchni była widoczna biała pleśń. Takich produktów nie powinno się dopuszczać do sprzedaży. Dziwne, że żadna z ekspedientek tego nie zauważyła. Widocznie ekspedientki nie przywiązują dużej wagi do kontroli produktów na regałach. W sklepie tym podczas mojej kontroli były czynne tylko 2 kasy w, których kasjerki bardzo wolno obsługiwały klientów. Było widać, że jedna z kasjerek jest nowa. Gdyż nie znała jeszcze cen poszczególnych produktów oraz nie wiedziała jak anulować daną pozycję z paragonu. Ekspedientka ta zadzwoniła po kierownika sklepu, który miał przyjść jej pomóc. Przyjście kierownika oraz jego pomoc przy skorygowaniu paragonu zajęło kilka minut. W między czasie przy kasie zaczęła tworzyć się kolejka a klienci zaczęli się niecierpliwić. Moja opinia na temat tego sklepu jest negatywna. Nie dość, że kasjerki w tym sklepie są mało profesjonalne to jeszcze sprzedawane niektóre produkty nie nadają się do spożycia.

Ewelina_186

19.05.2009

Carrefour Express

Placówka

Kościerzyna, Miodowa 15

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi