Obsługa w tym sklepie jeżeli chodzi o panie z punktu obsługi jest naganna. Cena na półce była inna niż cena na paragonie (niższa), chcąc uzyskać informację na temat ceny i różnicy po krótkiej wymianie zdań pani stwierdziła, że nie będzie ze mną rozmawiać. A Pani pracująca w punkcje obsługi klienta chyba jest od rozmawiania z klientami i wyjaśnianiu niezgodności.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Lubartowie.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, iż Pani zgłoszenie dotyczące Pracowników Punktu Informacyjnego przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej,
Jednocześni, jeśli spotka się Pan ponownie z taką sytuacją, bardzo prosimy o kontakt mailowy na adres service@kaufland.pl.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.