Jestem zalogowana na stronie internetowej www.merlin.pl .
Ostatnio otrzymałam informację, że nie muszę zamawiać kuriera, bo Merlin posiada wyznaczone punkty odbioru zamówionych towarów. Natychmiast skojarzyłam to ze sprzedażą internetową w empik gdzie płaci się przy odbiorze zamówionej paczki. 17.11.2010 złozyłam zamówienie w Merlin.pl i co się okazało, że dostawa za tydzień (7 dni) odbiór zgodnie z moim życzeniem Empik Klif Gdynia, ale musze zapłacic od razu inaczej zamówienie nie będzie zrealizowane. Dodam jeszcze, ze wszystkie transakcje muszą odbywać się przez internet - nie mozna zrobić przelewu bez łączenia się przez stronę merlin. Nie każdy to lubi.Zamówienie anulowałam. Dopóki formy płatności się nie zmienią nie będę kupować w Merlin.
Na stronie internetowej była promocja zasłon w kolorze śliwki 25 pln/szt.W sklepie widniała jedynie cena stała bez promocji -49,90pln/szt.Promocja była do 17.11.2010, a więc była jeszcze aktualna, a na produkcie bądź obok produktu nie było aktualnej ceny ani znaku "promocja". Musiałam pójść do kasy, gdzie miły pan sprawdził czytnikiem i okazało się, że jednak cena jest niższa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.