Codziennie ten sam problem - niedziałające portale do kart płatniczych. Kasjerki zgodnie z zasadą "Polak potrafi" opanowały następujący sposób pomocy firmie Tesco: przesuwają kartę przez scaner - jeżeli nie przechodzi dwa razy to trzeci raz przesuwają kartę w woreczku nylonowym. Jak dla mnie sytuacja zaczyna być męcząca przy kolejce powyżej 4 osób i wydłużeniu czasu obsługi o około 5 - 7 minut / na klienta płacącego kartą.
Podsumowując - robię tam zakupy, bo mam najbliżej ale staram się brać gotówkę a przecież obsługa portali / kart jest wliczona w cenę towaru, który kupuję. Nie jest to podejście frontem do klienta (i swojego personelu).
I jeszcze jedno - w/w Tesco jest otwarte w Niedzielę - jeszcze nie widziałam otwartych trzech kas a wiadomo, że "po sumie" wszyscy idą do marketu dokupić śmietanę do obiadu, mąkę czy jajka. Piszę trzech kas bo otwarte dwie są nie wystarczające.
W Niedzielę 25.10 otwarta była jedna ponieważ druga kasjerka się rozchorowała (pani kierowniczka odpowiadała poirytowanym klientom średnio co 10 minut). Kolejka liczyła 15 osób. Niezadowolenie klientów potęgował widok pani kierowniczki siedzącej w kantorklu przy kasach - przy komputerze...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.