Kupując obuwie w sklepie firmowym spółki Bata (umiejscowionym w CH Arkadia w Warszawie) można spotkać się z obsługą wykraczającą poza standardowe konwenanse procesu kupna - sprzedaży. Jeden ze sprzedawców zaprezentował się klientowi jako osoba z niekonwencjonalnym poczuciem humoru, który mógłby zrazić klienta (np. przekazywał nieprawdziwe informacje na temat pielęgnacji obuwia czy na temat dostępności środków na karcie płatniczej).
Wszyscy pracownicy obserwowanej placówki wyglądali schludnie i profesjonalnie, obsługiwali klientów sprawnie, szybko oraz w sposób zorganizowany. Punkt handlowy wyglądał czysto i przyjaźnie dla klienta - z łatwością może on odnaleźć interesująge go modele obuwia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.