Witryny sklepu zachęcają do wejścia, druga faza wyprzedaży -50% niezmernie kusi. Po wejściu do sklepu odczuwa się jednak brak zainteresowania klienet: beak dzień dobry, brak uśmiechu na twarzy. Rzeczywiście ubrania same zachęcają do kupna siebie, ale gdzie jest pasja do pracy wsród sprzedawców? brak aktywnej sprzedaży, klient sam musi szukać po calym sklepie pomocy. to co pozytywne to: trendy muzyka na klepie co zachęca młodzieź do odwiedzania sklepu, klimatyzacja odpowiednio dopasowana do warunków klimatycznych a także sam wystrój sklepu: przejżysty i przestronny. Ogólna ocena 3 według mnie dużo trzeba zmienić w strefie sprzedaży i zainteresowania klientem.
Jeśli chodzi o samą restaurację, według mnie jest jednym z niewielu lokali w Koszalinie godnym polecenia. Obsługa miła i kompetentna. Każdy z klientów może poczuć się zauważony, co oznacza że personel podchodzi do klienta w sposób jednostkowy za co należy się pochwała. Posiłki są na wysokim poziomie zarówno estetycznym jak i smakowym. Serdecznie polecam sharmę z kurczaka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.