Obsługa szybka i sprawna. Pracownicy potrafili opowiedzieć o filmie i doradzić na co warto iść. Czystość na barze na zadowalającym poziomie. Sale wysprzątane. Po seansie pracownik wypuszczający z sali w miły sposób żegnał każdego widza serdecznym "do widzenia".
Obsługa kredytowa w Punkcie obsługi klienta Santander na bardzo wysokim poziomie. Doradca przekazał wszystkie informacje dotyczące zakupu towaru za pomocą kredytu w sposób jasny i czytelny. Zaproponował mi rozwiązanie z partnerską kartą kredytową, dzięki czemu w przyszłości zakupy będą szybsze, a przez to przyjemniejsze. Przy zadawaniu pytań o sytuacje materialną zachował należytą dyskrecję. Punkt Obsługi czysty. Pracownicy wyglądali tak, jak na pracowników banku przystało, bardzo elegancko i schludnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.