Wiedza i kompetencja personelu: Gdy zapytalam Pania z obslugi czy maja w ofercie wino Porto, ona powiedziala ze nie zna sie na winach, i mam poszukac sama. Gdy zapytalam czy maja jakiekolwiek slodkie wino, powiedziala ze przeciez mowila, ze nie zna sie na winach, i mam poszukac sama.
Zachowanie i wyglad: jak wyzej + gdy poprosilam o papierosy, Pani powiedziala ze nie ma takich. Gdy spjrzalam do kasy obok, zobaczylam te papierosy tam. Wiec mowie, ze widze, ze na drugiej kasie sa, Pani powiedziala zebym SAMA PODESZLA i kupila je w drugiej kasie...
Oferta, cena, asortyment: Cena wyzsza niz w innych sklepach, ceny na polkach roznia sie od tych ktore mam na paragonie.
Obsluga: fatalna. Jedna kasa otwarta na 5 w sklepie, kolejka ok 15(!) osob, reszta obslugi wyklada towary na polkach. Czas oczekiwania w kolejce: ponad 20 minut
Wyglad miejsca obslugi: Brudno, wszedzie wiele papierow, brak siatek jednorazowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.