KUPIŁAM PREZENT SIOSTRZENICY NA ŚWIETA OKAZAŁO SIĘ ZE ROZMIAR ZA MAŁY. CHCIAŁAM ZWRÓCIĆ I PANI STWIERDZIŁA ŻE RZECZ BYŁA NOSZONA (NAWET NIE ZMIEŚCIŁA SIĘ W TE SPODNIE SIOSTRZENICA). ROBIŁAM ZAKUPY BARDZO CZĘSTO W TYM SKLEPIE- OK 500-700 ZŁ ZOSTAWIAŁAM MIESIĘCZNIE- POTRAKTOWALI MNIE STRASZNIE- PANI BYŁA ZŁOŚLIWA I NIEMIŁA. NIE CHCIAŁA SIĘ PRZEDSTAWIĆ I NIE MIAŁA IDENTYFIKATORA. NA PYTANIE O KIEROWNICZKE- ODPOWIEDZIAŁA ZE KIEROWNIK TO SAMO MI POWIE-FAJNE PODEJSCIE!!! JAKOŚĆ OBSŁUGI POZOSTAWIA DUŻO DO ŻYCZENIA. NA INFOLINII DOKŁADNIE TO SAMO- NIC NIE POMOGLI. NIE CHODZI MI O SPODNIE ALE O SAM FAKT TRAKTOWANIA STAŁEGO KLIENTA. ZNAJDĘ SOBIE INNĄ SIECIÓWKĘ A TEN SKLEP OD TAMTEGO MOMENTU OMIJAM SZEROKIM ŁUKIEM. A WYSTARCZYŁO TYLKO ŁADNIE PRZEPROSIĆ DAĆ JAKIŚ BON POMIJAJĄC TEN ZWROT- ZAŁAGODZIĆ SYTUACJĘ I MIELIBY STAŁEGO KLIENTA- A TAK TO STRACILI DUŻO KLIENTÓW- BO ZROBIŁAM IM REKLAMĘ DODATKOWĄ WŚRÓD ZNAJOMYCH. JEŚLI NIE JESTEŚ PEWNA ZAKUPU NIE KUPUJ W ORSAY- PROBLEM ZE ZWROTAMI!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.